logo-BXF-volledig_PNG

Wil je meer uit jezelf en uit je bedrijf halen?

Dat kan, met de Business X-Factor Training!

Wat levert twee dagen BXF Training op voor je organisatie?

  • Visie en strategische doelen van de organisatie bereiken
  • Gezamenlijk naar hetzelfde doel werken (B-HAG)
  • Strategisch inzicht in de diverse online kanalen
  • De X-Factor van de organisatie scherp geformuleerd
  • Interne en externe prioriteiten/actiepunten zijn geformuleerd
  • Meer motivatie
  • Je communiceert bewust persoonlijker
  • Je leert provocerend feedback geven, wat overkomt als compliment
  • Minder en effectievere meetings
  • Minder e-mails weg te werken en bewuster gebruik van social media
  • Je krijgt na de training concrete handvatten mee
  • Je wordt merkambassadeur

Wil je de impact van je communicatiestrategie vergroten?

neem vandaag nog contact op!

ONTDEK DE X-FACTOR!

Als ondernemer wil je weten of je de juiste beslissingen neemt rondom klanten, medewerkers en investeringen. Je wilt optimaal gebruikmaken van je kernkwaliteiten: consistent ondernemen vanuit jezelf. Dat geeft vertrouwen, plezier en energie. Authentiek en consistent zijn, dat bepaalt de X-Factor van je gedrag!

Erik Jan & Henkjan
boeken out of focus ARPA
ARPA voor flip-over

BELEEF DE TWEEDAAGSE BXF-Training

Tijdens de training gebruiken we het unieke BXF-model. Zo ontdek je wie je écht bent en wat je uniek maakt. We werken aan de vragen ‘wie ben ik’, ‘wat wil ik’, ‘wat kan ik’ en ‘hoe kom ik over’. Zodat de synergie tussen identiteit, passie, talent en imago gemaximaliseerd wordt. Dat is goed voor jou en je organisatie: het geeft plezier en succes in je werk en leven.

Je X-Factor gaan we combineren met je marketing- en communicatiestrategie. Online en offline. Het vraagt om lef! Lef om je als bedrijf kwetsbaarder op te stellen. Want de controle op communicatie via social media is kleiner en vraagt om een onconventionele, pro-actieve, open attitude. Authentiek gedrag dat voortkomt uit je X-Factor.

De wereld om ons heen verandert in een hoog tempo. Veel bedrijven kijken naar disruptie in andere branches (hotelbranche-Airbnb; taxibranche-Uber; muziekbranche-streaming audio). Ondertussen ontwrichten alle branches, dus ook de eigen branche. In de training komt de disruptie van jouw branche ruimschoots aan bod.

Consumenten zijn steeds beter geïnformeerd en daardoor mondiger en veeleisender, maar ook minder loyaal. Gegevens worden steeds sneller gedeeld, waardoor de totale hoeveelheid informatie explosief toeneemt. Door de opkomst van Social Media ontstaan nieuwe spelregels in onze communicatie. Apple, Amazon.com, Coolblue en Booking.com zijn voorbeelden van bedrijven die precies begrijpen hoe zij de nieuwe media moeten inzetten om hun doelgroep te bereiken. In de Business X-Factor Training leer je ‘best practices’ om nieuwe media strategisch in te zetten voor je organisatie.

 Check onze site